E vara . Asa si ?

E vara ….anotimpul pe care intotdeauna gandurile mele l-au asociat cu vacanta, cu ciresele, cu inghetata dulce, cu pepenii zemosi, cu porumbul fiert…Pana si mintea parca ia o pauza vara si se mai duce sa haladuiasca aiurea, pe la munte pe un nor pufos, pe la mare, plutind pe spuma unui val, prin cotloanele demult incuiate ale copilariei, descoperind frantura unui vis de-o vara..

vara Sursa: lumea animalelor.ro

E vara..Asa…si ? Ia uite. frate, ce-o doare p-asta acu’, de vacante si visuri cand lumea intreaga nu mai poate de oful BREXIT-ului, cand ne-a eliminat Albania de la Europene, cand niste bezmetici veniti de-aiurea dau cu bombe prin aeroporturi, cand Romania lucrului bine facut s-a dus dracu pe Olt la vale de n-o mai prinde nimeni – ea ii da zor cu vara si cu vacanta si cu floricele pe campii.

Aloooo !!!  Cocoana !!!! Sunt lucruri mai stringente decat vara ta ! N-ai auzit ca trebuie sa facem petitii, cereri, sa discutam, s-analizam ? Ce tot ii dai zor cu visurile ? La revedere ! Fusa, fusa si se dusa ! Am visat la Revolutie, nu te-ai trezit dupa atatia ani ?

E vara..si ma gandesc ca daca macar pentru o zi din viata am inceta sa ne mai dusmanim, sa ne mai prigonim, sa ne mai vaicarim, sa discutam, sa corectam si doar ne-am accepta pur si simplu unii pe altii, atunci lumea ar fi mai frumoasa si mai linistita.

Macar pentru o vara… 🙂

29 thoughts on “E vara . Asa si ?

  1. Și eu sunt pe-o minte cu tine! Fără a fi insensibila la problemele lumii, prefer sa mă concentrez pe ale mele “corabii”.

    Știu, dacă toți am fi așa, am da de itzic!

    Dar nu cred ca lumea sta în reacțiile mele la anumite probleme.

    Eu mă pregătesc de concediu (vorba vine concediu, dacă ai doi prunci) și mă pregătesc de balaceala, de un posibil weekend la munte……….

    Ce mai, dacă și politicienii sunt în vacanta permanenta, eu de ce nu?!

    Liked by 1 person

    1. Refuz sa-i iau pe politicieni ca model 😀 Dar am asa, o vaga retinere, in a ma agita pentru toate necazurile omenirii 😀 Si ma gandesc ca daca in media ar renunta sa mai apara – fie si intr-un spot prapadit de 5 secunde – atata vorbarie fara coada si fara cap si-ar fi – doar pentru alea 5 secunde – o frantura de melodie, un vers dintr-o poezie, un Caramitru, un Moromete, un altceva si altcineva – poate lumea ar arata altfel.

      Liked by 1 person

  2. Eu îți spun sincer că nu mă interesează decât eu :)) Egoistă? Dacă eu vreau să mă bucur de o pătrățică de ceva (a se citi ciocolată) poi poate să fie Iohanis (sau oricine altcineva din ăsta sus pus) spânzurat lângă mine, că eu tot nu mă uit decât la / în pătrățica mea. Până la urmă când alții erau în Dubai într-un hamac nu se gândeau la mine că nici în vise n-am să ajung în Dubai.

    Liked by 1 person

    1. Sau – mai pe scurt spus – o viata avem, nu ? 😀 Nu stiu daca se poate numi egoism, poate doar ducem prea multe batalii inutile, in loc sa ne vedem de “tarlaua” noastra.

      Like

  3. Ha, “România lucrului bine făcut”, mi-am adus aminte de “celebra” exprimare, obsedantă prin apariţia ei pe toate afişele. Mai mici, mai mari, mai late, mai înguste. Români(c)a lucrului (niciodată) bine făcut se târâie. Măcar opintelile astea de-ar duce undeva, însă cred că mai avem mult de aşteptat. Dar să abandonăm pesimismul dăunător, e vară, pluteşte optimismul în aer, 🙂 sper să nu rămânem cu ochii în soare şi la propriu, nu numai la figurat. 🙂

    Liked by 1 person

  4. Aveam un discurs de mare angajament, dar in mintea mea incepu sa dantuiasca nebuneste… porumbul fiert, si uite-asa duse dracu’ totul. Ce ziceam? Aaaaaa, e vara, vacanta, la naiba cu celelalte! 😉
    P.S. Bafta la BAC! Tinem pumnii stransi!

    Liked by 1 person

    1. Asa dezastru facu porumbul meu in mintea ta ? 😀 Pai maine aveam de gand sa scriu despre raiul dulciurilor din inima Olteniei . Deci – sa ma mai gandsec si la altceva? 😀 Multumesc de incurajari. Pana la urma descopar ca si eu am nevoie 😀

      Liked by 1 person

  5. România lucrului bine făcut? Brexit? Dar nu sunt alţii puşi acolo pt astea. Vrei să iei pâinea altuia de la gură? Şi ce ai cu Oltul? Nu ştie el să curgă la vale?
    Vara sunt atâtea de făcut….fiecare cu bucăţica lui…

    Liked by 1 person

  6. Niciun „Așa, și?!”. E vară. Și dacă ție sau mie sau cuiva îi miroase în cap a pepene verde și galben, a crăițe și-a regina nopții după ploaie, a porumb, a înghețată de vanilie, a fistic, a asfalt încins udat de-o torențială scurtă, poa’ să fie și ianuarie, că pentru mine, tine, ăla – e vară. Și asta e! 🙂

    Liked by 1 person

  7. În afara faptului că mi-am anulat excursiile în Turcia și Paris ( 😀 ), celelalte probleme nu mă înfierbântă nici cât soarele de dimineață, mai ales mult prea pomenitul Brexit. Prefer să aștept și eu porumbul fiert, delicatesa mea preferată, care apare mai târziu pe aici. De ziua Seiniului. 🙂

    Liked by 1 person

    1. N-aveam de gand sa plec nici in Turcia, nici in Paris si nici prin alta parte, cata vreme fie-mea da BAC-ul si admiterea la facultate .Doar ca asa m-au innebunit toate televiziunile cu subiectele astea si cu niste dezbateri pe care nu cred ca le baga nimeni in seama, de nu-mi vine sa mai deschid nici TV 😀

      Liked by 1 person

  8. Ha, ha! Chiar așa. Cum miroase a vară pe afară, cu toate bunătățile și deliciile, ne e gândul numai la vacanță. Că om merita și noi niște odihnă și bucurii estivale. Să ne agităm noi pentru politicieni? Inutil! lor le e gândul doar la cum să-și voteze alte și alte privilegii luxoase. Fraieri cine i-o mai vota.
    Cât despre tema faină propusă de tine…. ce minunat ar fi dacă am reuși noi oamenii să ne înțelegem, dincolo de zâzania pe care o stârnesc politicienii. Trebuie atât de puțin pentru a împlini armonia dintre semeni…
    Baftă multă fiicei tale! Iar părinților…. răbdare, optimism și nervi de oțel! 😀

    Liked by 1 person

    1. Ar fi bine macar sa ne acceptam, daca nu sa ne intelegem 🙂 E greu sa-i cer lu’ Mustafa sa inteleaga de ce fac eu coliva de Sambata Mortilor, dar mi-as dori sa accepte lucrul asta si sa nu incerce sa ma convinga sa ma inchin lui Allah, asa cum si eu il las in pace cu ramadanul lui 🙂
      Multumesc pentru sprijin si cuvinte de incurajare …cu nervii stau cam prost 😀

      Liked by 1 person

Leave a Reply

