M-a costat putin, foarte putin

Cunoasteti reclama, banuiesc . Mi-a intrat in subconstient de cate ori au repetat-o pe la diverse posturi TV. Drept pentru care ieri, fiind duminica, am hotarat cu consortul sa mergem cumparam o alta oglinda de baie – la cea veche am pierdut rafturile acum doua veri pe cand renovam casa . Si-am tot zis ca luam alta, dar tot apareau alte chestii mai urgente – stiti cum e 🙂

In concluzie, mai dupa pranz cand s-a mai domolit canicula, ne-am urcat in masina si ne-am dus la Craiova, la mall-ul construit unde era pe vremuri platforma Electroputere – ca tot vorbeam mai ieri despre Tara lu’ Papura Voda, aici au daramat Electroputere si-au facut un mall, ca e mai profitabil 🙂

leroy

Si-am ajuns aici . La pomul laudat 🙂 Nu-s genul de femeie care sa “se vanture” prin mall aiurea, iau ce-am de luat si plec – asa ca m-am dus glont la raionul cu articole pentru baie. Am si gasit o oglinda care sa-mi placa, una cu margini bleumarin si care nici nu costa o avere. “Ia uite ca au dreptate astia cu reclama” i-am spus, fericita, sotului. Hai sa cautam una.

Chemam un baiat care avea tricou cu sigla de Leroy si-l intrebam “Prietene vrem si noi o oglinda din asta. De unde luam ? ” Ne arata un morman de pachete “Alegeti unul. Pai bine, bine da’ nu ni-l desfaci sa vedem ca e intreaga? Aaaa….Nuuuu…n-avem voie ! Pai si daca e sparta ce facem ? Luati un pachet din asta, platiti la casa si apoi daca are defecte mergeti la relatii cu clientii si v-o schimba ! ”

Ce sa zic…mi s-a parut cam aiurea. Frate, de ce naiba sa iau un pachet in care nu stiu ce e. Da’ in sfarsit, cum de felul meu sunt un om pasnic si destul de calm, luam pachetul si mergem la casa. Stam un sfert de ora sa ne vina randul, platim si apoi – evident – l-am desfacut.

Surprize, surprize :))) N-avea marginile de la rafturi – barele acelea mici de inox. Hai la relatii cu clientii. Alta coada. Stam vreo juma de ora. Cocoana de acolo zice “Da…mergeti si luati alta”. Intram din nou in magazin, ne ducem la raionul cu pricina – care era la o distanta apreciabila 🙂 – si ii spunem baiatului : “Prietene, asta e defecta. Da-ne alta, te rugam .” Omul – bunavointa intruchipata- zice “Alegeti” . Simteam cum sotul meu e un vulcan pe cale sa erupa. “Dar…totusi…nu vrei sa ne desfaci un pachet…nu de alta da’ sa nu mai batem drumul iar pana la casa…Aaa…n-am voie ! ” Deja culoarea obrajilor consortului se schimbasera de la grena catre un visiniu inchis. Ma gandeam ca de la caldura nu e, ca aveau aer conditionat.

Sa nu mai lungesc vorba : am chemat seful de raion , sa nu ma mai plimb de-a-n proasta asa, cu oglinzile prin magazin . 5 pachete am desfacut pana cand am gasit o oglinda si cu bare, si cu rafturi si fara zgarieturi si neciobita. Adica – pe scurt – intreaga. Am stat 2 ore sa cumpar o oglinda.

Care- de ce sa nu recunosc – “m-a costat putin…foarte putin ” ! Ca doar nervii si plimbatul nu costa bani 🙂

33 thoughts on “M-a costat putin, foarte putin

  1. Noi am patit cu centrala termica. Nu voiau sa o schimbe, desi eram dispusi sa luam alta de la ei, chiar putin ma scumpa. O ora si jumatate de nervi, urmata de o reclamatie la sediul central, de rezolvarea problemei in 2 minute si de promisiunea ca nu vom mai cumpara nimic din acel magazin (nume mare si el).

    Liked by 1 person

    1. Pe mine asta ma deranjeaza cel mai mult de fiecare data cand ajung intr-o situatie de genul asta : De ce naiba trebuie sa ma duc “cu jalba-n protap la sefu’ ? ” Nu pricep asta nici sa ma pici cu ceara ! Si ma mai si enervez pe deasupra 🙂

      Like

      1. Cred ca bietii vanzatori sunt instruiti sa procedeze intr-un anumit fel pentru a aduce profit firmei si abia cand omul se revolta si face scandal intra in scena “sefii”, lasand impresia ca iti fac un favor, fidelizandu-te tocmai prin interventia prompta.

        Liked by 1 person

  2. Anul trecut mi-am renovat casa. De-atunci stau ceva mai prost cu nervii. Tot cu “putin… foarte putin”. Am material pentru un roman-fluviu. Crede-ma, Dana, ca au fost momente cand as fi putut jura ca sunt la camera ascunsa. Tot asteptam sa-mi sara careva in fata sa-mi arate camera de filmat si sa-mi spuna ca am fost pacalita. Si-acum ma mai uit la emisiunile cu farse, sperand sa ma vad pe-acolo, tot nu pot sa cred ca vanzatorii aia (sau consilieri) erau cu adevarat atat de… dobi. 😀

    Liked by 3 people

  3. Și uite cum le făcuși iară reclama. Pozitiva sau negativa, tot reclama e. 😛

    Și ce am observat eu, e ca omul merge acolo unde-i zici ca sunt probleme.
    Are preturi mici, dar nu-ti recomand sa mergi acolo !

    Pe naiba, tot acolo merge, ca doară n-o păți și el la fel 😉

    Liked by 1 person

  4. Doamne, da chiar nu aș fi crezut că un așa supermarket care își face reclamă, nu glumă, să fie atât de neserioși. Normal toate trebuiau să fie întregi și nu să stați atât timp să alegeți una normală.

    Liked by 1 person

    1. Normal nici nu ar fi trebuit sa apelez la sef 😀 . Mie ce mi s-a parut anormal e ca te puneau sa cumperi produsul fara sa il vezi practic si apoi, daca era defect…te descurcai tu la relatii cu clientii. Asta mi se pare o aberatie ! Dar ce naiba e normal in Romania ?

      Liked by 1 person

  5. Problema e urmatoarea. Daca tu ai avea un magazin, sa zicem pe asta pe care tocmai l-ai vizitat si clientii ar desface ambalajele tuturor produselor ascunse in pintecele lor 😆 cam cum crezi ca ai reactiona tu, patroana? Si mai mult, vina defectului nu-ti apartine tie, ci expeditorului sau trasportului. Atunci, te intreb, cam cum ar fi? Ca-ti spun eu, alta-ti va fi optica daca te pui in locul aluia care vinde. 😉
    Si inca ceva, daca tu, cumparatoare, ai gasi toate ambalajele deschise, ai mai cumpara produsul? 😉

    Liked by 1 person

    1. Nu as fi avut pretentia sa il desfac eu, clientul, era suficient sa mi-l desfaca angajatul. Daca produsul nu e bun, sa-l returneze producatorului, care-i vina mea ? De ce – de exemplu – sa tina alea 5 produse din care fie lipsea ceva, fie erau sparte, ciobite in niste ambalaje sigilate ? Sa le descopere vreun fraier acasa , la 50 km distanta 😀 ? Nu ti se pare mai normal ca un angajat sa ii desigileze cutia – o singura cutie – clientului care vrea sa cumpere ? Tu daca iei un feon, un aspirator, un fier de calcat, un telefon – ceva, orice – nu te uiti sa vezi daca e intreg inainte sa il platesti ?

      Like

      1. Dana, eu te intrebam ce ai face din pozitia de proprietara de magazin. Tu continui sa privesti problema doar din punctul tau de vedere, al cumparatorului. Aici nu desface nimeni nimic inainte de a-l plati, iar daca-i deschis si reambalat sau resigilat, nu-l cumpar pentru ca, logic, a fost refuzat de cineva. Ca or fi mai putine defecte decit in Romania, se poate, nu stiu. Ce stiu e ca toate-s facute-n China. Iti urez sa deti un magazin si mai vorbim dupa 😉

        Like

  6. Se mai intampla probleme de genul. Partea proasta ca pe de o parte ei sunt intermediari si doar vand si raspund despre neregulile unui anumit produs desi la testul calitatii produsele veneau in stare perfecta.
    Te inteleg perfect. Pentru tine a fost un timp pierdut pentru o nimica toata

    Like

  7. Off topic, prin intermediul Potecuței am descoperit acest blog scris cu mult talent. Felicitări…Dana. Sper că îmi e permis modul de adresare. În poză arăți tare tânără.

    Liked by 1 person

    1. Bun venit in cafenea si multumesc foarte mult, Ana, pentru cuvintele frumoase ! Sper sa mai poftesti pe la mine daca zici ca ti-a placut….cafeaua 🙂

      P.S. Poza e doar….pentru culoare :), nu mai sunt atat de tanara 😀 . Dar, dupa mine, respectul nu consta neaparat in folosirea pronumelui de politete, asa ca a mi te adresa cu Dana e foarte bine 🙂

      Like

      1. În mod sigur revin aici. Faci…cafeaua foarte bună. Cât despre faptul că respectul nu stă în folosirea pronumelui de politețe, ai perfectă dreptate!

        Liked by 1 person

        1. Ma bucur tare mult ca-ti place ! Din cand in cand avem si limonada 😀 Cu un strop de suc de portocale 🙂 Te mai astept, cu mare drag 🙂 O zi frumoasa iti doresc, Ana !

          Like

Leave a Reply

