De ce nu stau pe Facebook

Am cont de Facebook. Doar ca nu-l folosesc . Am si prieteni – vreo cateva sute. Doar ca habar nu am cine sunt si ce vor de la viata 🙂 Facebook – ul asta care a innebunit o omenire intreaga mi se pare atat de fals incat am renuntat sa il mai folosesc de multa vreme .
fara facebook

De ce ? Pai ati vazut vreodata pe Facebook ca pe careva il doare maseaua ? Sau capul ? Ca are un necaz, ca tot omul ? Nuuuu! Doar zambete si veselie cat cuprinde ! Inimioare, floricele si bucurie de nu mai poti sa-ti incapi in piele ! Unde-o fi viata asta, ca sincer, eu n-o traiesc . Mai am si zile proaste, mi se mai strica masina si trebuie sa dau o caruta de bani in service, mi se mai imbolnaveste cainele…

Drept pentru care am renuntat la Facebook !  Pentru ca nu ma regasesc in viata aceea “boema”, nu pot sa citesc toate acele injuraturi scrise sub protectia unui anonimat relativ – doar esti pe net si nimeni nu te cunoaste sau nu stie unde stai sa vina sa-ti dea cu pietre in geam 🙂 – nu sunt in stare sa accept ca totul este fara pata, ca intr-un film din vremea lui Ceausescu !

Din acest motiv nu-mi voi face pagina de Facebook pentru blog . Cine vrea sa dea share sau like la articolele mele – be my guest si va si multumesc anticipat pentru acest lucru. Dar pe mine – Dana – si cafeneaua mea virtuala nu ma veti gasi acolo . Pentru ca nu e locul meu !

 

18 thoughts on “De ce nu stau pe Facebook

  1. Nu pot să spun că ”stau” pe facebook, dar fac zilnic o vizită de vreo jumătate de oră. De ce? Pentru fotografiile și filmele cu animăluțe, pentru noutăți de la prietene care ori nu au blog, ori nu mai au, mutându-se în exclusivitate pe FB. A, și pentru a-mi populariza unele apariții de pe blogurile mele.

    Zi frumoasă, Dana! ☺

    Liked by 1 person

  2. Bun venit in cafeneaua mea, Zina si pentru tine mai pun ibricul pe foc, ca am terminat cafeaua de dimineata 🙂 Eu doar am spus – scris – gandurile mele despre Facebook, ce fac altii, nu vreeau si nici nu trebuie sa judec. E drept – recunosc – ca este o platforma unde sa iti promovezi blogul. Doar ca eu o simt falsa 🙂
    O duminica superba iti doresc si te astept si saptamana viitoare 🙂

    Liked by 1 person

  3. Fiecare cu alegerile lui. Prin facebook mi-am regăsit mulți colegi și prieteni, îmi promovez articolele (cât de cât) și primesc unele mesaje utile. Dar nu zăbovesc mai mult de un sfert de oră zilnic.

    Liked by 1 person

    1. Repet – sunt doar gandurile mele 🙂 Si recunoasc ca poate fi un loc bun pentru promovare . Doar ca nu-l folosesc eu 🙂 Sau cine stie…poate imi schimb opinia :)))

      Liked by 2 people

  4. Mie mi se pare ca totul este fals pe facebook. Unii se afiseaza in oameni buni, ce si-ar da si haina de pe ei , dar in realitate la cea mai mica greseala te articuleaza…te dau cu fundul de pamant de nu-ti mai trebuie nimic… Si multe alte chestii de genul acesta….

    Liked by 1 person

    1. Nu vreau sa judec comportamentul cuiva – pentru ca nu imi place si nu e treaba mea . Fiecare isi traieste viata – chiar si pe online – dupa cum considera de cuviinta 🙂 Doar ca ma deranjeaza aceasta falsitate si atunci prefer sa fug cat mai departe de ea 🙂

      Liked by 1 person

  5. Bun venit în lumea oamenilor „decât” cu blog!
    Nici eu nu mai intru pe FB de niște ani. L-am folosit ca să-mi fac publicitate când am avut nevoie, pe urmă l-am abandonat.
    După mine, e o aiureală. Sau poate că nu mă pricep.
    Mă bucur că suntem măcar două care putem trăi fără.
    Să-ți trăiască blogul și te mai aștept prin Gară!

    Like

  6. Eu am avut Facebook, nu l-am șters, încă există dar nu îl folosesc deloc. Sunt de acord cu tine. Mie în special nu mi-a plăcut că se postau imagini cu copii sau oameni bolnavi doar cu scopul de a strânge like-uri.

    Liked by 1 person

  7. Şi eu, şi eu! Adică nici eu, nici eu! N-am. La poteci deloc deşi, cum s-a şi spus, e bun pentru promovare. Eu nu am vrut promovare. Recunosc că mă bucur mult, mult când văd că cineva distribuie şi pe FB câte un articol de-al meu, că apare. Dar eu nu am vrut să fac.

    Liked by 1 person

    1. Ma bucur foarte tare, asa cum am mai scris intr-un comentariu anterior, ca nu-s o “ciudata” a netului :)) Intr-un fel asa e si normal – sa-ti promoveze altii articolele, nu tu singur 🙂 Si e si firesc sa-ti “creasca inima” cand vezi acest lucru ! Da’ eu ce ma fac, ca vad ca majoritatea “clientilor din cafenea” nu folosesc FB :)))

      Like

      1. Dana, oamenii vor veni la tine pentru modul în care scrii. Şi pentru că îi bagi în seamă aşa frumos, răspunzând fiecărui comentariu. Nu pentru că e promovat blogul 😉
        Suntem mulţi ciudaţi, nu? 😀

        Liked by 1 person

Leave a Reply

