Ganduri de seara

Cu ochii privind dincolo de orizont ma gandesc ca maine e duminica si-a mai trecut o saptamana din viata. Seara de sambata are miros de vacanta, de adolescenta, cand timpul inca mai avea rabdare si stelele imi umpleau sufletul de visuri .

Aerul sta parca incremenit intre azi si maine si n-ai curaj sa te misti, sperand ca poate reusesti sa opresti ceasul macar pentru o fractiune de secunda . O infima parte de timp care sa stea in loc . O clipa care sa fie cat o eternitate . Parca nici Soarele nu vrea sa apuna si mai zaboveste o frantura de secunda printre norii albi, parca asteptand sa vina Luna .

O adiere slaba de vant imi spune ca timpul nu se opreste . Latratul unui caine din vecini imi aduce aminte de cainii mei . Un claxon de la capatul strazii ma aduce la realitate. E sambata seara . Copilaria si adolescenta au trecut demult …. Am uitat sa cautam stelele de pe cer si din sufletele noastre…

8 thoughts on “Ganduri de seara

  1. Buna dimineata Dana !
    – ” Am uitat sa cautam stelele de pe cer si din sufletele noastre” ……………….
    Doamne, cat de ADEVAR graieste ❤ ta ! 🙂
    Din pacate, AM UITAT multe,inclusiv TRECUTUL
    Cum acum nu mai e seara, iti transmit cele mai curate si nevinovate GANDURI de dimineata iar faptul ca in curtea casei tale flutura DRAPELUL ROMANIEI chiar de Ziua Lui ,
    imi umple ❤ de bucurie si speranta ! 🙂
    o zi de Duminica Binecuvantata ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    Like

    1. La mine in curte e arborat drapelul Romanieie in fiecare zi, ca nu-s romanca doar de 1 Decembrie sau de 26 iunie 🙂 O fac – cum am scris si in comentariul de la tine de pe blog – din respect pentru cei care au luptat pentru el, ca de-ar fi fost Ciolos sau Dragnea pe vremea lui Tepes sau Avram Iancu, poate nu mai scriam acum in limba romana :)))

      O duminica frumoasa iti doresc si tie !

      Like

Leave a Reply

