Veniti la o Cafea ?

cafea2

Salut ! Eu sunt Dana si va invit cu mare drag sa bem o cafea impreuna . Sau mai multe, de ce nu ? 🙂 Si azi, si maine, poate si poimaine….Sa povestim despre bunele si relele din viata noastra si din tara asta frumoasa pe care au uratit-o unii . Sa ne bucuram de reusite, sa ne intristam la esecuri, sa strangem pumnul si sa zicem ” Hai ca se poate ! ” – cred ca asta e jumatatea mea de olteanca 🙂

Va invit sa bem o cafea cu gust de dor sau de fericire, sa glumim, sa ne dam cu parerea, sa protestam – ca doar netu’ te lasa sa faci orice, nu-ti pune frana ! N-am biscuiti la cafea, dar va ofer pe o tava o mare parte din sufletul meu. Sper sa nu fiti timizi si sa mai poftiti pe la mine, ca locuri – slava Domnului – sunt destule 🙂 Si daca nu ajunge cafeaua , mai pun ibricul pe foc si mai fac – sa fie pentru toata lumea, si pentru prieteni si pentru dusmani 🙂

Deci : eu sunt Dana si va invit la o cafea pe net ! Ce ziceti ? Veniti ?

 

3 thoughts on “Veniti la o Cafea ?

  1. E nou doar blogul sau şi tu ca blogger? Oricum ar fi, bun venit în lumea asta! Baftă să ai şi să se adune aici la o cafea oameni frumoşi şi dragi! 😉
    Sunt primul comentator? 😳 Sper să-ţi aduc noroc!

    Liked by 1 person

    1. Doamne-ajuta !:) Multumesc frumos si de vizita si de urari si sper sa mai vii la o cafea:) Sau doua :)) Blogul e nou….cu bloggingul am mai cochetat ….long time ago:)

      Liked by 2 people

Leave a Reply

